zondag 10 juli 2011

Links bellen

Ja ik zie heus
dat jullie hier
linksaf willen
slaan ga maar hoor

De wielrenner
liet het ouder
echtpaar voor gaan
de tunnel in

Ze stonden stil
met aarzeling
de nek te stijf
voor omkijken

Ze fietsen voor
de wielrenner
uit en sloegen
hun linksaf in

De wielrenner
zette zijn voet
zwaar de trapper
op voor de vaart

Net kwam hij in
beweging en
fietste links van
mij in drafje

Ik zag plastic
geel uit zijn broek
steken en op
zijn shirt stond grrr

Een telefoon
rinkelde de
wielrenner keek
zwabberend om

Stond weer stil en
friemelde bij
in de buurt van
de gele zak

Ik passeerde
hem weer op rechts
zag hoe hij op
zijn mobiel keek

Pas veel verder
bij de bocht ging
hij mij weet langs
de zak was weg
Published with Blogger-droid v1.7.2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten