dinsdag 31 augustus 2010

Vliegtuigen vliegen door mijn zonsondergang

Vliegtuigen vliegen door de zonsondergang
Ze trekken lijnen door de zonsondergang. Hierdoor verdwijnt het echte beeld, het pure beeld. Vlak boven mij suist een vliegtuig als ik uit het raam hang voor de foto. De kauwtjes uit mijn dakgoot beginnen ook al te flirten en vliegen ook eventjes door mijn beeld. Ik vraag mij af hoe lang ik nog uit het raam kan hangen zonder in de haren gevlogen te worden door mijn 2 gevleugde vrienden. De kauw is al druk bezig met het voorbereiden van de liefde voor volgend jaar.

Maar dat luidt de laatste zonsondergang op deze plaats in. De hoeveelheid zonsondergangen en hemelgezichten breken te veel de andere artikelen van deze blog. Daarom komen ze op de nieuwe blog: http://wolkenhemel.blogspot.com/ Ook zoek ik andere bloggers voor de nieuwe wolkenblog. Fotografeer je regelmatig de lucht, een zonsondergang of wolkenhemel. Schroom niet om je foto in te sturen en er een aantrekkelijke blog te schrijven. Dus als je ergens woont met mooie vergezichten: deel ze met ons allemaal via http://wolkenhemel.blogspot.com/.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten